Les dates d'inici i fi del curs poden variar en funció de les inscripcions que rebem, omple el formulari per a demanar més informació. Aquest curs és totalment subvencionat, no té cap cost per a l'alumne.
Las fechas de inicio y fin del curso pueden variar en función de las inscripciones que recibamos, llena el formulario para pedir más información. Este curso es totalmente subvencionado, no tiene ningún coste para el alumno.
Quins són els objectius del curs?
Vols formar-te i conèixer dues professions amb amplia demanda? Aprèn, guanya confiança i prepara't per treballar.
Obtindràs una formació pràctica on treballarem les competències i coneixements necessaris per treballar en un magatzem com a mosso/a reposador/a i les tasques bàsiques de reparació i manteniment de bicicletes, coneixements de gestió i organització del negoci.
A més desenvoluparàs les habilitats personals necessàries que t'ajudaran a assolir l’èxit tant en els processos de selecció com en el propi lloc de feina, així com els coneixements tècnics i teòrics per arribar amb èxit a les ofertes de feina.
Què aprendré?
MECÀNICA DE BICICLETES
Gestió de taller (agenda, atenció al client)
Tipus, instal.lació i manteniment de rodes, f rens, transmissió, direccions, eixos de pedalier i
suspensions
Emmagatzematge i transport
MOSSO/A REPOSADOR/A
Organització del magatzem
Descàrrega i recepció de mercaderies
Supervisió i etiquetatge de productes
Elaboració, verificació i expedició comandes
Treballs amb el carretó elevador
La higiene alimentària i la manipulació d’aliments
Sortides professionals
- Preparador/a de comandes (picking).
- Repositor/a de mercaderies en supermercats i grans superfícies.
- Operari/ària ajudant logístic/a.
- Personal de recepció, classificació i expedició de mercaderies.
- Auxiliar de magatzem en empreses industrials, de transport o e-commerce.
- Auxiliar de manteniment i reparació mecànic de bicicletes.
- Personal de servei en empreses de venda i/o lloguer de bicicletes.
Requisits
• Estar inscrit/a i ser beneficiari/ària de Garantia Juvenil i de Talento Joven
• No haver realitzat prèviament una altra formació dins del Programa Integral de Cualificación y Empleo – PICE- Talento Joven
Requisitos
• Estar inscrito/a y ser beneficiario/a de Garantia Juvenil y de Talento Joven
• No haber realizado previamente otra formación dentro del Programa Integral de Cualificación y Empleo – PICE-Talento Joven
Una vegada finalitzat i superat el curs obtindràs un diploma d’aprofitament de l’acció formativa realitzada.
Una vez finalizado y superado el curso obtendrás un diploma de aprovechamiento de la acción formativa realizada.
Esperi un moment