
Les dates d'inici i fi del curs poden variar en funció de les inscripcions que rebem, omple el formulari per demanar més informació.
Aquest curs és totalment subvencionat, no té cap cost per a l'alumne.
Quins són els objectius del curs?
L'objectiu és convertir a persones que desitgen iniciar una carrera en el disseny gràfic en dissenyadors gràfics i d'aquesta manera actualitzar els seus coneixements i habilitats i preparar-se com a professionals per a cobrir llocs de treball a àmbits que necessiten utilitzar
eines de disseny gràfic en el seu treball.
Imatge digital amb Adobe Photoshop CC
• Conceptes bàsics i principis fonamentals del disseny gràfic i el branding.
• Dominar el retoc d'imatges, creació de composicions visuals.
• Dominar l’ús d'eines avançades de selecció i ajustaments de color.
Il·lustració amb Adobe Illustrator CC
• Creació de gràfics vectorials, logotips, il·lustracions i dissenys tipogràfics.
• Desenvolupar habilitats per crear dissenys impactants i professionals per a una àmplia gamma de projectes.
Maquetació amb Adobe Indesign CC
• Maquetació de documents, disseny editorial, preparació de materials per a impressió i
publicacions digitals.
• Proporcionar coneixements per a la integració de diferents formats i la creació de continguts multimèdia interactius
Què aprendré?
L'alumne aprendrà amb aquest curs els fonaments del disseny gràfic. Descobrirà el funcionament de programes clau com Adobe Photoshop, Illustrator i Indesign, mentre dominarà les tècniques fonamentals per produir dissenys impactants. També explorarà els principis del color, la tipografia i la composició, i descobrirà com utilitzar-los per transmetre les idees de manera clara i efectiva en els seus projectes.
Sortides professionals
Una vegada finalitzat el curs podràs orientar-te laboralment cap al món del disseny gràfic.
• Estar inscrit/a i ser beneficiari/ària de Garantia Juvenil
• No haver realitzat prèviament cap altre curs dins del programa "Talent Jove" – PICE
Una vegada finalitzat i superat el curs obtindràs un diploma d’aprofitament de l’acció formativa realitzada.

Esperi un moment